عصر امروز جاده چالوس محدوده مرزن‌آباد به کرج به منظور تخلیه بار ترافیکی و سهولت در آمد و شد خودرو‌ها یکطرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر گفت: هم‌‌اکنون با ترافیک در جاده‌‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر به سمنان و محدوده درون‌‌شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هوای استان ابری و گرم و سطح جاده‌ها خشک است، اظهار داشت: جاده چالوس در صورت بالا بودن حجم ترافیکی عصر امروز یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۶ مرداد ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع خواهد شد، اظهار داشت: برای سهولت در بازگشت مسافران از چالوس به استان البرز رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۵ مرداد ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۶ مرداد از مرزن‌‌‌‌آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از جاده کرج -چالوس و هراز همچنان ممنوع است، تصریح کرد: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های امدادی تا پایان محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.