فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، یک کیلو گرم انواع مواد مخدر، ،5 دستگاه موتور سیکلت سرقتی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مواد، ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر و .... کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح عنوان داشت: در این طرح 6 متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف 15دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.