به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه شمالی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور ، گفت: کسی منکر اقتضائات زمان حال و ضرورت هایی که امروزه کشور با آن مواجه است نیست و ما به عنوان مسئولین نظام باید بتوانیم شرایط را در حوزه های مختلف عوض کنیم .
احمد حسین زادگان ادامه داد : امروزه عده ای وضعیت اقتصادی کشور را می پسندند و عده ای فضای اقتصادی کشور را نمی پسندند ، اما ما به عنوان مسئولین نظام باید خود را با شرایط کشور وقف دهیم .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اعلام اینکه بعد از سال 57 اقدامات موثری در نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته است ، گفت که متاسفانه این اقدامات به خوبی به نسل جوان انتقال داده نشده و این موضوع به این دلیل است که برخی به دنبال تخریب هستند.
حسین زادگان به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به عنوان دولت اعتدال اشاره کرد و افزود : ممکن است عده ای این جابه جایی را در نظام نپسندند اما ما این افتخار را داریم که بیشترین میزان مشارکت سیاسی در ایران اتفاق می افتد ؛ بنابراین کسی حق ندارد از تریبون ها در جهت تضعیف نظام و دولت استفاده کند.
وی مهم ترین موضوع در جهت تضعیف دولت را بهره گیری عده ای از فضای مجازی اعلام کرد و گفت که آنان افرادی هستند که اعتماد و امید مردم را هدف قرار داده اند تا مردم را پریشان حال کنند.
وی همچنین به همدلی تمام دستگاه های اجرایی برای بازسازی ورزشگاه شهد وطنی شهرستان قائمشهر اشاره کرد و افزود : هنگامی که تیم نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کرد تمام دستگاه ها پای کار آمدند تا ورزشگاهی در خور و شان مردم آماده کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد : در حالی که شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست اما برای انکه شادی، نشاط و افزایش سطح رضایت مندی در مردم ایجاد شود همه پای کار آمدند تا این ورزشگاه به مسابقات لیگ برتر برسد .
حسین زادگان تاکید کرد : مسئولین باید بدانند که با ایستادگی و وحدت میتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم و امید را در دل مردم ایجاد کنیم .
وی در پایان از فرماندار جدید سوادکوه شمالی خواست تا با شناخت ظرفیت ها در این شهرستان اقدام کند و همچنین تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارش قرار دهد.
مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه شمالی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کتابخانه شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد.
در این مراسم از زحمات محمد رضا منصوریان تقدیر و سید محمد انصار الحسینی به عنوان فرماندار جدید سوادکوه شمالی معرفی شد.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.