نائب رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه مردم پشتوانه محکم برای شورا هستند گفت: ساختار شهرداری نیاز به اصلاح جدی دارد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی اکبر زلیکانی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرداری ساری تکمیل پروژه های نیمه تمام را در صدر فعالیت خود قرار دهد گفت: ساختار شهرداری نیاز به اصلاح جدی دارد.

وی افزود: بخشی از فساد درون شهرداری از بیرون این دستگاه اجرایی هدایت می شود ؛ افرادی از بیرون بدون هویت مشخص، شهرداری ، مدیریت شهری و اعضای شورای شهر را تخریب می کنند.

نائب رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه هدف ما تخریب چهره ها نیست بلکه اصلاح امور است،گفت: مردم پشتوانه محکم برای شورای شهر هستند؛ مشارکت مردم در امور شهری پشتوانه محکمی برای ما تلقی می شود.

وی افزود: به نظر می رسد عده ای با راه انداری کانال تلگرامی برآنند تا بین مردم و شهرها جنگ ایجاد کنند اما تجربه نشان داده که در هدف خود موفق نبوده اند چرا که مردم به دور از این حواشی با تفکر و تعمق عاقلانه تصمیم می گیرند.

زلیکانی در بخش دیگر از سخنانش گفت: بازرسی از شهرداری وسازمان های تابعه وظیفه ذاتی اداره کل بازرسی است؛ هر آنچه حق است اعمال شود.

سعید نجاریان عضو شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه قرار بود خیابانهای منتهی به مرکز شهر آسفالت شود گفت: حدود 40 تا 50 سال از آسفالت برخی خیابان ها می گذرد و هنوز اقدام نشده است.

وی پروژه قارن به شهرآشوب را از دیگر مسائل بیان کرد و خواستار تعیین تکلیف خانه های قدیمی در آن شد و درباره پارک بانوان نیز گفت: وضعیت پیشرفت فیزیکی این پارک تشریح شود.

** تجهیزات آتش نشانی به روز شود

نجاریان درباره آتش سوزی مسجد جامع و با تقدیر از نیروهای آتش نشانی ساری گفت: آنچه که مهم است اینکه در آتش نشانی ساری کمبود نیرو و امکانات داریم و باید نسبت به تجهیز آن اقدام شود.

عضو شورای شهر ساری خواستار به روز کردن تجهیزات آتش نشانی و افزایش نیروهای این سازمان شد.

علی آقامیری دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به آتش سوزی اخیر مسجد جامع ساری از خدمات آتش نشانان قدردانی کرد و گفت: متاسفانه با وجود اهمیت این سازمان اما تجهیزات آتش نشانان به روز نبوده و بسیار ضعیف است.

وی با تاکید بر اینکه خرید نردبان 52 متری از ضروریاتی است که باید اقدام شود، افزود: جان مردم را نمی توان با چیزی خرید بنابراین لازم است امکانات این سازمان به خوبی تجهیز شود.

** شورا و شهرداری محل جذب نیروی انسانی نیست

آقامیری با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری محل جذب نیروی انسانی نیست ادامه داد:  این در حالیست که بیشترین تقاضای مراجعین به شورا اشتغال است.

عضو شورای شهر ساری در پایان به مشکلات فراروی شهرستان ساری نظیر انتقال زباله به بخش چهاردانگه و اعتراض مردم و همچنین جاده نامناسب ساری - تاکام اشاره کرد و گفت: این موضوع بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.