به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز پنج شنبه در آئین افتتاح ارتقاء هتلینگ بخش اطفال و سی تی اسکن در بیمارستان ولیعصر شهرستان قائمشهر ، افزود : در سال جاری تعدادی از پروژه ها در علوم پزشکی ، تامین اجتماعی و بخش خصوصی در حال به بهره برداری رسیدن است ، که این طرح ها گام نخست برای پذیرش توریست سلامت است .
** وحدت و همدلی دشمن را ساقط می کند
وی با بیان اینکه استکبار جهانی به معنای واقعی در طی این 40 سال تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این ملت را از کار بیاندازد ، گفت : امروزه شاهد آن هستیم که با لطف و اراده الهی جمهوری اسلامی در بالاترین تراز از لحاظ قدرتی قرار گرفته است .
استاندار مازندران با تاکید براینکه دشمن به خصوص در این روزها به دنبال ضربه اقتصادی و بی انگیزگی در بدنه اجرایی کشور است ، افزود : با وحدت و همدلی به لطف الهی ، اراده مردم و تلاش دست اندرکاران این جریانات دشمن معکوس عمل کرده زیرا ما امروزه در جنبه های مختلف شاهد فعالیت های متنوعی هستیم .
اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در تامین اجتماعی ظرفیت ها در حال افزایش و کیفیت ها ارتقاء یافته است ، گفت که تامین اجتماعی با کاهش هزینه به دنبال جلب رضایت شهروندان است .
وی با اعلام اینکه افتتاحیه طرح ها تنها یک اقدام نیست ، گفت که بلکه یک جریانی برای هموار بودن مسیر در راستای پیشرفت است .
استاندار مازندران با اعلام اینکه یکی از سیاست های ما در دولت تدبیر و امید به خصوص در بخش تامین اجتماعی بهسازی و نوسازی فضاهای درمانی است ، بیان کرد : این عوامل باعث استاندارد سازی فضای درمانی می شود تا راندمان برای خدمات رسانی به بیماران افزایش یابد.
اسلامی تاکید کرد : ما هم به عنوان نماینده دولت از طرح بهسازی و نوسازی فضاهای درمانی با واگذاری تسهیلات حمایت خواهیم کرد.
مراسم افتتاح سی تی اسکن و ارتقاء هتلینگ بخش اطفال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر به بهره برداری رسید.
سی تی اسکن 16 اسلایس با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان و ارتقاء هتلینگ بخش اطفال با 29 تخت و 500 متر مربع زیر بنا به بهره برداری رسید.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.