به گزارش ایرنا ، شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران روز چهارشنبه بازه زمانی برای اعمال خاموشی احتمالی در مناطق مختلف شهرستان های غرب مازندران را از ساعت 12 تا 19 و 19 تا 23 اعلام کرد.
پایداری دما و استفاده نامتعارف از سیستم های سرمایشی و به تبع آن افزایش بار شبکه و نیز رعایت نکردن الگوی مصرف از سوی برخی مشترکان دلیل برنامه ریزی برای اعمال مدیریت اضطراری بار است.
میزان همکاری مشترکان برای کاهش مصرف، دما و ظرفیت شبکه جزو عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه است.
زمان اعمال خاموشی ها به طور کامل احتمالی بوده و ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش بینی صورت گیرد یا حتی در صورت صرفه جویی مشترکان، اعمال نشود.
شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از مشترکان خواست با 10 درصد صرفه جویی در مصرف برق بویژه در ساعات اوج مصرف از 12 تا 17 و 20 تا 23 (مانند انتقال مصارف غیر ضروری به دیگر ساعت ها)، به تامین پایدار برق کمک کنند.
جزییات زمانی و مکانی برنامه های خاموشی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به نشانی. www.bargh-gmaz.irدر دسترس است.
به گزارش ایرنا، از دهم تیرماه به دلیل مصرف بیش از اندازه برق، خاموشی نوبتی در شهرستان های غرب مازندران محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، عباس آباد ، کلاردشت ، تنکابن و رامسر در ساعات اوج مصرف آغاز شده است .
همچنین با هدف کاهش مصرف برق برای اعمال پایداری در شبکه، تغییر ساعت کاری پس از استان های خوزستان، البرز، گیلان، ، زنجان، ایلام، قزوین، کرمانشاه، لرستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، مرکزی، سمنان و گلستان، به مازندران رسید و ازدهم تیرماه تا پایان ماه، کارمندان و شاغلان مازندرانی یک ساعت زودتر در محل کار حاضر می‌شوند.
طبق اعلام وزارت نیرو، اواسط هفته گذشته اوج مصرف برق رکورد بی‌سابقه‌ 56 هزار و 532 مگاوات را در کشور به ثبت رساند.
محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با 31 نقطه شهری و یکهزار و 251 روستا ، شهرستان های هستند که زیر پوشش شرکت توزیع غرب مازندران قرار دارند.
این شرکت عهده دار تامین برق بیش از 570 هزار مشترک در این منطقه است .
7078 / 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.