رئیس هیات فوتبال مازندران بهره گیری از تکنولوژی های نوین در ارتقا سلامت جسمی و روحی ورزشکاران را مهم عنوان کرد.

 سمینار تازه های پزشکی فوتبال امروز در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور اساتید و ورزشکاران در ساری برگزار شد.

غلامرضا بهروان در حاشیه برگزاری این سمینار در گفتگو با خبرنگار ایلنا به تاثیر تکنولوژی های نوین در ورزش بویژه در فوتبال اشاره کرد و گفت: تکنولوژی و علم نوین در رشته ورزشی فوتبال به لحاظ جسمی و روحی نقش مهمی دارد.

وی افزود:  عمده ترین یافته های پژوهشی این است که با استفاده از تکنولوژی های نوین ورزشی، آماده سازی ورزش کاران، و نتیجه گیری قهرمانان ارتقا می یابند.

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت:  همچنین استفاده از تکنولوژی نوین در افزایش انگیزه، اعتماد به نفس، آماده سازی، عزتمند کردن تمرین و در مجموع بر نتیجه گیری اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه در فوتبال توسعه یافته هیچ چاره ای نداریم که از علم نوین بهره گیری کنیم و ازتفکر و شیوه های سنتی خارج شویم، ادامه داد: علم نوین به غیر از سلامت در اقتصاد تیم هم اثرگذار است.

بهروان گفت: بطور مثال الان تیم یوونتوس ایتالیا قرارداد کلان با بازیکن فوتبال ' رونالدو  ' می بندد و کادر پرشکی خودش را برای یک ماه برای سلامت روحی و جسمی این بازیکن هزینه می کند برای اینکه سلامت روحی و جسمی یک بازیکن برای ان تیم خیلی مهم است.

وی افزود: علوم زیادی در علم تمرین وجود دارد که با کمک علم پزشکی میزان آسیب دیدگی کاهش پیدا می کند که به دلیل اهمیت این امر تمام تیم‌ها، باشگاه‌ها و ورزشکاران به علوم مختلف پزشکی روی آوردند تا از آن نتیجه مفید کسب کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.