رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ظهر یکشنبه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اظهار داشت: با توجه تعطیلات روز دوشنبه ۱۸ تیرماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۹ تیرماه از محورهای "کرج – چالوس، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است، تصریح کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۷ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ تیرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.