رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران از رقابت 730 ورزشکار در المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، "مرتضی قصری" با اشاره به اینکه هر ساله چندین المپیاد فرهنگی ورزشی در سطح صنعت گاز و وزارت نفت با هدف ارتقا سلامت، نشاط و ایجاد انگیزه در کارکنان و خانواده های آنها برگزار می شود، افزود: المپیاد فرهنگی- ورزشی کارکنان یکی از این برنامه هاست که همه ساله برگزار و امسال در شهر رامسر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این مسابقات کارکنان زیر 44 سال با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار داشت: ورزشکاران حاضر در این مسابقات در 3 رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال و بدمینتون با یکدیگر رقابت می کنند.

قصری رقابت در رشته فوتسال را گسترده تر از سایر رشته ها دانست و گفت: 40 تیم فوتسال از سراسر کشور در این المپیاد شرکت کردند که بیش از 76 بازی در دور مقدماتی و حذفی بمدت 6 روز به رقابت خواهند پرداخت .

وی افزود : 100 نفر بسکتبالیست در 7 تیم  با 13 بازی بمدت 5 روز بازی خواهند کرد .

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد : در رشته بدمینتون 130 نفر شرکت کردند که در 12 تیم 8 نفره بصورت گروهی و 25 نفر هم بصورت انفرادی به رقابت خواهند پرداخت .

قصری همچنین از برنامه ریزی و هدفگذاری برای توسعه ورزش در سطح کارکنان و فرزندان انها و تمرکز بر توسعه ورزش های همگانی در سطح صنعت گاز خبر داد.

وی از برگزاری برنامه های ورزشی برای شرکت ها و سازمان ها به عنوان امری ضروری یاد کرد که علاوه بر ایجاد روحیه نشاط، موجب همبستگی میان کارکنان گردیده و با توجه به تأثیر ورزش در جهت شادابی سازمان و حل برخی از مشکلات، فرهنگسازی و نهادینه کردن ورزش در بین کارکنان و خانواده ها را یکی از اهداف اصلی این شرکت دانست.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران با تشکر از تلاش و تعامل مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان یزد، توضیحاتی در رابطه با چارت سازمانی ورزش در ستاد، بودجه و شیوه اختصاص آن به گازهای استانی و برگزاری المپیاد ورزشی بیان نموده است.

قصری در خاتمه از شرکت های فعال در زمینه برگزاری این المپیاد و همکاران امور ورزش که در برگزاری این مراسم تلاش بسیار نمودند، قدردانی کرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.