با حضور شهرداران ساری،فرح آباد،هولار،سورک،کیاسر و فریم اولین نشست هم اندیشی شهرداران شهرستان ساری با هدف بررسی ظرفیت ها،مشگلات و نیز یافتن راهکارهای لازم برای همکاری شهرداری ها جهت توسعه بیش از پیش این شهرستان برگزار شد

به گزارش ایلنا از ساری،مهدی عبوری شهردار ساری در اولین نشست شهرداران شهرستان ساری با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ضرورت پرهیز از بخشی نگری، لزوم همدلی و همفکری شهرداران شهرستان را امری اجتناب ناپذیر توصیف کرد و گفت: همه اجزای یک کل هستیم و باید همراه و همگام باشیم تا بتوانیم شهرستان ساری را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

وی سپس کار و تلاش مستمر و بی وقفه را عامل مهمی در شکوفایی شهرستان دانست و افزود: طی ۷۲ ماهی که در خدمت مردم ساری هستم همیشه گوش هایم در برابر حاشیه سازان بسته بود و به هیچ چیز جز خدمت به شهر و شهروندان نمی اندیشم؛ بنابراین باید عملگرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

 شهردار ساری در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به درخواست کمک دیگر شهرداران حاضر در نشست تاکید کرد: تا امروز هم از هیچ کمکی دریغ نکردیم، حتی از کمک به شهرستان های دیگر نظیر کمک به شهرداری قائمشهر در زمان وقوع سیل و طوفان در دو سال قبل غافل نکردیم و اکنون با همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آماده همکاری هستیم.

وی با درخواست برای تشکیل دبیرخانه دائمی شهرداری های شهرستان و برگزاری دوره ای نشست در دو سطح شهرداران و کارشناسان گفت: در صورت همدلی و همراهی می توانیم کارهای بسیاری انجام دهیم و در حوزه گردشگری می توانیم گام های بلند و حتی مشترکی برداریم تا از همه ظرفیت های شهرستان برای شکوفایی و رونق اقتصادی برخوردار شویم.

شایان ذکر است، در پایان این نشست، حاضران از روند احداث فاز دوم بوستان ملل ، زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر و نیروگاه زباله سوز بازدید کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.