به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این آئین ، حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه سابق شهر چمستان شهرستان نور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چالوس معرفی و از زحمات 11 ساله حجت الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه سابق این شهرستان تجلیل شد.
‌معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این ائین گفت : امروز فشارهای دشمن از لحاظ اقتصادی این گونه نیست که فقط مربوط به دولت باشد بلکه علیه نظام و انقلاب اسلامی است .
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب افزود : دشمن درصدد است تا با بهره گیری از هر ابزاری ملت ایران را به ستوه در آورد و دراین حوزه گام های سه گانه ای برداشته است .
وی گفت : تنها راه مقابله با تهدید های دشمن علیه نظام اسلامی و انقلاب وحدت میان همه احاد جامعه است و با توجه به آنکه اکنون در یک فضای اقتصاد جهادی قرار گرفته ایم همه باید تلاش کنند تا بتوانیم از این بحران به موفقیت عبورکنیم
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیز گفت با توجه به گردشگرپذیر بودن غرب مازندران توجه به آئین نمازجمعه خیلی مهم و نقش کلیدی دارد .
حجت الاسلام محمد انتظاری افزود : نماز جمعه در حقیقت آگاه سازی ، روشنگری و وحدت آفرین برای همه مردم است امیدوارم بتوانیم با حضور ائمه جمعه جدید بتوان از تحولات منطقه و مسائل جهانی آگاهی یابیم .
مازندران 57 شهر دارد و در 46 شهر استان نماز جمعه برگزار می شود .
فرماندار چالوس نیز با اشاره به آنکه پایگاه عبادی سیاسی آئین نمازجمعه منتسب به ولایت فقیه است ، گفت: باید از این جایگاه ارزشمند نماز جمعه در جهت تحکیم وحدت در همه حوزه ها بهره گرفت .
محمدناصر زندی افزود : امروز برای برون رفت از بحران های اقتصادی راهی جز همدلی ، وفاق ، همراهی و همکاری مسئولان وجود ندارد
وی با اشاره تاکید استاندار مازندران مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق به علت افزایش دما خواستار همکاری مسئولان دراین حوزه شد.
چالوس با جمعیتی بیش از 130 هزار نفر دارای سه شهر و نیز 140 روستا است .
7078 / 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.