آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به استان مازندران ضمن افتتاح چند طرح و پروژه مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در چندین جلسه مهم استان نیز سخنرانی خواهد نمود .

به گزارش ایلنا از ساری،احمد مظفری دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران با اعلام این خبر گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد ازظهر روز چهارشنبه 13 تیرماه در جلسه شورای اداری مازندران سخنرانی می نماید، حضور در شبکه تلویویونی سیمای مازندران و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه های اولین روز حضور وزیر ارتباطات در مازندران است .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران ادامه داد : در روز پنج شنبه 14 تیرماه برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در گلزار شهدای ساری و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز و در ادامه پروژه سیماک در روستای آکند ساری و پروژه های  اپراتورها و شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات افتتاح خواهد شد.

مظفری تصریح کرد : با عنایت به اینکه وزیر ارتباطات وزیر معین اقتصاد مقاومتی مازندران نیز می باشد برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات از جمله برنامه هایی است که روز پنج شنبه در استانداری مازندران برگزار می شود .

وی افزود : جلسه با فعالین حوزه ICT   و جوانان و نخبگان و حضور در نشست مشترک مدیران و فعالان اقتصادی شهرستانهای محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور از دیگر برنامه های دومین روز حضور  آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان مازندران است

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.