به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با بی مبنا توصیف کردن ادعای عدم کفایت دولت در اداره امور کشور افزود : ادعای توان کشور داری بهتر توسط برخی از افراد یک حرف واهی است .
امام جمعه ساری هدف دشمن را در جنگ اقتصادی به زانو در آوردن ملت و نامید کردن آنان از نظام دانست و گفت : نوسانات نرخ ارز و افزایش بی رویه قیمت کالا هرگز قادر به خدشه دار کردن پایبندی مردم به نظام نیست.
وی افزود : این نوسانات قیمت ، خرید چند هزار عددی سکه توسط شماری از سرمایه داران و نیز اغتشاشات بازار از دسایس دشمنان است و این مشکلات هرگز نباید به نا امیدی مردم بینجامد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را وظیفه تمامی مسئولان قوای سه گانه و دستگاههای مختلف دانست و بر ضرورت خویشتنداری در برابر خواسته های صنفی مردم تاکید کرد .
طبرسی همچنین از پیشنهاد برخی از افراد جهت مذاکره با آمریکا انتقاد کرد و گفت : با یاری خداوند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قطعا به این مشکلات نیز فائق خوهیم آمد.
وی افزود : مردم شریف ایران برای جمهوری اسلامی و ارزش های الهی از بزرگ ترین سرمایه های خود گذشتند و اینک بر مسئولان است که برای رفاه و آرامش خاطر آنان تلاش کنند.
امام جمعه ساری به ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت : شادی های موقتی و مراسم گوناگون از قبیل عروسی و کنسرت موسیقی نمی تواند نشاط دائم برای مردم ایجاد کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به هفته قوه قضائیه ، از شهدای هفتم تیر تجلیل کرد و اظهار داشت : از شهدا به عنوان الگوی زندگی فردی و اجتماعیمان بهره ببریم.
طبرسی از بازی های حرفه ای و جوانمردانه تیم فوتبال در مسابقات جام جهانی اظهار خرسندی کرد و افزود : ورزشکاران کشور ما همواره با پیروزی های گوناگون شادی و شعف را برای مردم به ارمغان آوردند.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.