رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به‌منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا روز شنبه ۹ تیرماه از محورهای کرج – چالوس، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۸ تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۶ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.