به گزارش خبرنگار ایرنا ، تغییر در کادر فنی این تیم لیگ برتری که سال های سابقه حضور در این سطح فوتسال کشور را دارد ، از نظر کارشناسان به خاطر کشیده شدن به رسانه ها قطعی تلقی می شد.
رسانه های مازندران پیش از این خبر داده بودند که شهروند ساری در فصل جدید با وحید شمسایی کاپیتان اسبق تیم ملی قرار داد منعقد کرده است تا پرانرژی و مدعی در برابر حریفان ظاهر شود.
موضوع قرارداد شمسایی تنها در حد گمانه زنی رسانه ای نبود ، بلکه خود شمسایی هم در گفت و گو با یکی از رسانه های محلی مازندران از آمدنش به ساری خبر داده و حتی گفته بود که در دومین سال حضور در این استان تیم شهروند را قهرمان لیگ برتر خواهد کرد.
با وجود طرح این حواشی روزهای اول نقل و انتقال ، شهروند ساری به رغم سقوط دو پله ای در رقابت های فصل 96 نسبت به 95 در بین 14 تیم حاضر در این رقابت ها ، یک بار دیگر به کادر فنی سال گذشته اش روی آورد تا نشان دهد که ظاهرا مدیران این تیم تنها به دنبال ماندن در لیگ برتر هستند و نتیجه گرایی که مهم ترین برنامه مدیریت ورزشی در ایران است در این باشگاه راه به جایی نمی برد.
تیم شهروند که در رقابت های سال 95 رتبه هفتم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال کشور را در اختیار داشت ، سال 96 به رتبه نهم سقوط کرد.
اداره باشگاه شهروند ساری در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران به صورت هیات مدیره ای است و مدیریت عاملی این باشگاه را یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران بر عهده دارد که همزمان عضو هیات مدیره سازمان لیگ فوتسال ایران نیز است.
** اتکاء به ساختار بومی
مدیرعامل فوتسال شهروند ساری علت اصلی ابقاء کادر فنی سال قبل را اتکاء به ساختار بومی برای تقویت فوتسال استانی بیان کرد.
سعید نجاریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با وجود انتقاد از نتایج سال قبل تیمش در لیگ برتر فوتسال ایران ، گفت که تیمش برای سال جاری با بازگشت 2 بازیکن قبلی از سربازی و پیوستن به تیم ، وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت .
وی در مورد موضوع انعقاد قرارداد با وحید شمسایی سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات دریایی و کاپیتان اسبق تیم ملی و بازیکن سال آسیا هم گفت : صحبت ها برای حضور آقای شمسایی به مازندران جدی نبوده و در حد یک پیشنهاد دوستانه بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری ابراز امیدواری کرد تا تیمش در فصل آینده رقابت های فوتسال که 15 تیر ماه استارت می خورد ، بتواند در بین تیم های اول تا پنجم قرار بگیرد.
** اعتراف به ناکامی فصل گذشته
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری هم به ناکامی بازیکنانش در رقابت های فصل گذشته فوتسال متناسب با وعده های کادر فنی و مدیرعامل اعتراف کرد و دلیل اصلی این ناکامی را به مصدوم شدن بازیکنانش در نیم فصل دوم دانست .
محمد اسماعیل پور به خبرنگار ایرنا گفت که برای فصل آینده این رقابت ها چهار بازیکن جدید به اضافه 2 بازیکن دو فصل قبل که از سربازی و تیم مقاومت البرز برگشتند به تیم اضافه خواهند شد.
وی اضافه کرد : همچنین 2 بازیکن جدید هم برای نیم فصل دوم در شهروند جذب می شوند تا بتوانیم نتایج بهتری از سال قبل کسب کنیم.
سرمربی شهروند ساری اظهار داشت : برای حضور قوی ، 2 نفر به کادر فنی تیم اضافه شدند تا بتوانیم از تفکر فنی آنها برای بهتر شدن ارنج تیم بهره مند شویم.
اسماعیل پور پیش بینی کرد که تیمش در درقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران در فصل پیش رو رده سوم تا پنجم را کسب کند.
رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران با شرکت 14 تیم از 15 تیر ماه شروع می شود و نماینده مازنی ها در این رقابت ها در نخستین هفته از این دیدارها میهمان فرش آراء مشهد است.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.