بررسی خبرنگار ایرنا نشان می دهد که با وجود شروع نقل و انتقال لیگ یک ، هنوز هیچ تحرکی در باشگاه برادران حسن زاده برای شرکت در این رقابت ها در فصل آینده وجود ندارد.
بلاتکلیفی در اردوی تیم خونه به خونه بابل سبب خروج بیش از نیمی از بازیکنان فصل گذشته این تیم و جاگیریشان در تیم های لیگ یک و لیگ برتری از جمله نساجی مازندران شده است و به نظر می رسد بازیکنان باقی مانده نیز به دنبال جذب در سایر تیم ها هستند.
عدم پاسخگویی مسئولان باشگاه خونه به خونه به رسانه ها و روزه سکوتشان در این روزهای حساس نیز به ابهام شرکت نکردنشان در رقابت های لیگ یک برای سال آینده دامن زده است.
** سفت و سخت پیگیری شکایت
مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل که پس از سوت پایان هفته سی و چهارم لیگ یک با گل شماری از راهیابی به لیگ برتر جا ماندند ، استارت ابهام آفرینی در نتایج دیدار راه آهن و نساجی قائمشهر را در دستور کار قرار دادند و به نظرمی رسد با وجود اتمام قرعه کشی و قطعی شدن حضور نساجی در لیگ برتر ، همچنان به این شکایت دلخوش کردند.
این در حالیست که طبق قوانین فدراسیون و لیگ فوتبال ایران ، حتی در صورت اثبات تبانی ، دست اندرکاران این کار غیر اخلاقی اعم از بازیکن ، کادر فنی و حتی مدیریت باشگاه جریمه می شوند و هیچ تهدیدی متوجه باشگاه نمی شود.
** آماده نبودن ورزشگاه بابل
در کنار بهانه های مختلفی که مدیران باشگاه خونه به خونه بابل برای حضور نیافتنشان در لیگ یک فصل جاری دارند ، باید بازسازی و بهسازی ورزشگاه هفت تیر بابل را نیز اضافه کرد که کارش همزمان با شهید وطنی قائمشهر شروع شد و به نظر می رسد به شروع رقابت های لیگ یک در مرداد ماه نخواهد رسید.
بازسازی و بهسازی ورزشگاه هفت تیر بابل که با اعتبار 11 میلیارد ریالی در دست اجرا قرار گرفت حدود 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، در حالی که پیشرفت فیزیکی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که برای لیگ برتر آماده می شود بیش از 60 درصد است و تلاش می شود تا این ورزشگاه برای نخستین دیدار نساجی در لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان آماده شود.
** ابهام در حضور خونه به خونه
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل هم به خبرنگار ایرنا گفت که هیچ تحرکی در اردوی تیم خونه به خونه برای حضور در لیگ یک برای فصل آینده این رقابت ها مشاهده نمی شود.
حبیب الله امیرنیا افزود : باشگاه خونه به خونه به دنبال نتایج شکایتش از تبانی در رقابت های فوتبال لیگ یک فصل گذشته است و به نظر می رسد تا مشخص نشدن نتایج شکایت ، خونه به خونه دیگر تیمداری نکند.
وی همچنین نداشتن ورزشگاه را مشکل دیگری برای تیمداری خونه به خونه در فصل آینده دانست و گفت : در حال حاضر ورزشگاه هفت تیر شهر بابل در دست بازسازی است و به رقابت های لیگ یک نمی رسد.
** انصراف ، خبر پشت پرده خونه به خونه
یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه خونه به خونه نیز گفت که این باشگاه در رقابت های لیگ یک در فصل آینده شرکت نخواهد کرد.
وی که خواست نامش ذکر نشود ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برادران حسن زاده به عنوان مالکان خونه به خونه به دنبال خرید امتیاز یکی از تیم های لیگ برتری هستند و تاکنون کارشان به نتیجه نرسیده است.
این منبع در مورد احتمال کناره گیری نفت مسجد سلیمان قهرمان لیگ یک از رقابت های لیگ برتر و جایگزین شدن خونه به خونه این مباحث را گمانه زنی رسانه ای دانست.
وی اظهار داشت : اگر مسجد سلیمان قصد کناره گیری از رقابت های لیگ برتر را داشت، در قرعه کشی شرکت نمی کرد.
مازندران با داشتن 110 بازیکن در سطح یک رقابت های فوتبال در کشور از 13 سال گذشته که شموشک نوشهر در رقابت های لیگ برتر حذف شد، هیچ نماینده در لیگ برتر نداشت که در فصل گذشته نساجی قائمشهر این آرزو را محقق کرد.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای ایران 14 مرداد ماه سال جاری شروع می شود و نساجی در هفته اول میزبان ذوب آهن اصفهان است.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.