به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : رهبر فرزانه انقلاب دلسوز ترین رهبر در جهان است و حضور ایشان در اغلب پست های سیاسی اعم از نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبر، ریاست جمهوری و غیره نشانگر تجربه و کاردانی حضرتشان در تمام موارد اجتماعی و سیاسی بوده است.
وی خطاب به مسئولان کشور گفت : ملت شریف ایران با وجود مشکلات معیشتی همواره یار و یاور انقلاب بوده و شما نیز وظیفه دارید با پیروی از راهنمایی های رهبر عظیم الشان انقلاب در حل مشکلات آنان بکوشید .
خطیب جمعه ساری افزود : مخالفت مقام معظم رهبری با پیوستن به معاهده ' اف ای تی اف FATF ' یکی از موارد دوراندیشی و درایت ایشان است و شرکت در هر معاهده مبهم قطعا به زیان مردم و کشور خواهد بود.
وی ادامه داد : اتهام تروریست بودن به سپاه پاسداران ، حزب الله لبنان و غیره از جمله دشمنی های علنی آمریکا علیه انقلاب اسلامی است که قصد دارد با شرکت ما در معاهده مذکور، برگ برنده را نصیب خویش کند.
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گفت : یکصد تن از روشنفکران تاریک ضمیر که خواهان مذاکره با آمریکا شده اند دانسته و یا ندانسته به ایران خیانت می کنند.
وی اضافه کرد : گویا این افراد جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی و مردم را فراموش کرده اند و انتظار دارند پس از 40 سال مبارزه ملت خداجو و انقلاب دستانشان را به علامت تسلیم بالا ببرند.
طبرسی گفت : نامه و پیشنهاد این نابخردان در حالی است که آمریکا در تمام جبهه ها شکست خورده و با تحریم اقتصادی به خیال خام خود امید تسلیم مردم را دارد.
امام جمعه ساری همچنین با تبریک هفته قوه قضاییه ، گفت : تخریب این نهاد خدوم توطئه دشمنان است .
وی از تمامی افرادی که در قوه قضاییه فعالیت دارند ، قدردانی کرد.
طبرسی همچنین با توجه به فرارسیدن فصل گرما از مردم خواست تا در مصرف برق و دیگر انرژی ها و آب صرفه جویی کنند.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.