به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : قضات در جمهوری اسلامی باید به دنبال تحقق آرمان‌های نظام و دارای شخصیتی انقلابی باشند.
وی ادامه داد : احکام قضایی محترم است و نباید به این قوه حمله کرد و هر اعتراضی باید در چارچوب قانون باشد و نباید این قوه را مورد هجوم قرار داد.
امام‌جمعه نوشهر اظهار داشت : الگوی قضاوت باید شیوه امیرالمؤمنین (ع) باشد و دستگاه قضایی ما باید به آن حضرت تاسی کند.
وی همچنین به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت : تبلیغ فقط کار یک دستگاه و نهاد نیست بلکه وظیفه همه مردم است همچنان که ورود اسلام به چین بدین نحو بود که گروهی از تجار اسلام را به آن کشور بردند.
او افزود : ما باید با کار خوب و داشتن صنعت و نظم و تولید کالاهای مرغوب ، مبلغ اسلام باشیم به نحوی که دیگران تحت تأثیر محصولات ایران اسلامی، جذب ما شوند.
امام‌جمعه نوشهر در باره روز اصناف هم گفت : صنف‌های مختلف باید هدفشان خدمت به مردم و تأمین نیاز آنان باشد که در این صورت جایی برای احتکار و گران‌فروشی و کم‌فروشی نیست زیرا بزرگ‌ترین سرمایه برای بازاریان، جلب اعتماد مردم است.
مشایخ افزود : هشتم شوال، سالروز تخریب بقاع متبرکه ائمه به دست وهابیان در مدینه است که سند مظلومیت شیعه و امامان محسوب می‌شود زیرا با این کار اسناد زنده اسلام و تشیع را از بین بردند.
او با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب ، گفت : تکیه بر استحکام نظام و معیشت مردم، از وظایف مهم مسئولان است زیرا دشمن می‌خواهد از راه جنگ روانی کشور را به هم بریزد و با این کار جامعه را متشنج کند.
امام‌جمعه نوشهر گفت : در چنین حالتی لازم است مسئولان به ضعفا بیشتر توجه کنند و از اشرافی‌گری و مسافرت غیر ضروری بپرهیزند.
/7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.