علی اصغر میرزایی روز دوشنبه در حاشیه همایش فعالان اجتماعی و صیانت از بهبود یافتگان مبارزه با مواد مخدر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بابل بیان داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در دولت تدبیر و امید اعتیاد روندی کاهشی داشته و معتادان برای درمان به سمت متادون درمانی سوق داده شده اند.
وی بیان داشت: در حال حاضر 53 هزار نفر در این مراکز در حال متادون درمانی هستند که امیدواریم هرچه زودتر با بهبود یافتن کامل در کنار خانواده زندگی خوشی داشته باشند.
وی افزود: همچنین ۶۶ کمپ در مازندران میزبان معتادان ماده 15 یعنی افرادی که خودشان را به کمپ ها برای درمان معرفی می کنند به تعداد بیش از 28 هزار نفر می باشند.
میرزایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچی ها و خرده فروش ها در استان مازندران کشف و ضبط شده است.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود : همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر 500 برنامه متنوع فرهنگی ، آموزشی و پیشگیری مواد مخدر در مازندران برگزار می شود.
میرزایی گفت: امروز نقش سازمان های مردم نهاد در پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد بسیار برجسته است و دولت به تنهایی نمی تواند این مشکل را در کشور ریشه کن کند.
وی بیان داشت: همه ما به خصوص خانواده ها باید در کنار برنامه های دولت باید برای ریشه کنی اعتیاد در کشور تلاش کنیم.
همایش فعالان اجتماعی و صیانت از بهبود یافتگان مبارزه با مواد مخدر با حضور بهبود یافتگان شهرهای مرکزی مازندران در بابل برگزار شد.
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.