رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده ساری – کیاسر و یک طرفه شدن جاده های چالوس و هراز از فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا, سرهنگ علیرضا قدمی گفت: ترافیک هم اکنون در جاده های هراز ، سوادکوه و چالوس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده های چالوس و هراز امروز به سمت تهران یک طرفه می شود.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ تا ۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷ خرداد از جاده‌ های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.