به گزارش خبرنگار ایرنا ، نساجی که بعد از حدود ربع قرن تلاش در مستطیل سبز و 13 سال دوری مازنی ها از لیگ برتر به این رقابت ها صعود کرد ، در روزها گذشته بی توجه به حاشیه سازی های مختلف ، بازیکنان جدیدش را جذب و با بازیکنان سابق وفادارش هم تمدید قرارداد کرد تا با دستی پر وارد لیگ برتر شود.
این تیم مازنی در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران که از 14 مرداد ماه امسال استارت می خورد ، میزبان ذوب آهن اصفهان است .
** جذب 12 بازیکن جدید
نساجی مازندران برای شگفتی سازی در رقابت های لیگ برتر با انتخابی حساب شده از بین تیم های لیگ یک و برتر و بازیکنان سابقش تاکنون با 12 بازیکن قرارداد منعقد کرده است.
این تیم با موافقت جواد نکونام سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی تاکنون با نیما میرزازاد بازیکن فصل گذشته ملوان انزلی ،
فرشاد فرجی و حمیدرضا دیوسالار مدافعان چپ خونه به خونه ، حامد لک دروازبان سابق فولاد خوزستان ، حامد شیری از سایپا تهران و شاهین مجیدی از فجر شیراز قرارداد بسته است .
محمد عباس زاده ، مجتبی ممشلی و مهرداد عبدی بازیکنان فصل گذشته نساجی هم قراردادشان تمدید شده است و سجاد آشوری از خونه به خونه ، سجاد حیدری از مس رفسنجان و کمیل محمدی از نفت تهران هم سه بازیکن دیگری هستند که نماینده مازندران را در لیگ برتر یاری می رسانند.
نساجی چی ها در روزهای آینده نیز با بازیکنان دیگری برای فصل آینده قرارداد منعقد می کنند تا بتوانند زیر نظر نکونام بازیکن اسبق تیم ملی خود را از جرگه تیم های مهمان یک فصلی لیگ برتری جدا کنند.
مدیرعامل نساجی قائمشهر در آستانه آغاز تمرینات این تیم گفت که نساجی بدون توجه به برخی حواشی گذشته برای تحقق آرزوی دیرینه مردم مازندران به خصوص هواداران به عنوان یار دوازدهم تلاش می کند.
علی امیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم نساجی متعلق به تمام مردم مازندران است و برای حضور مقتدر به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که بتوانند تیم را در لیگ برتر یاری برسانند.
وی از هواداران تیم نساجی قائمشهر خواست تا تیمشان را کمک کنند.
در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران 16 تیم حضور دارند که نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در این رقابت هاست.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.