سرهنگ علیرضا قدمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با توجه به تعطیلی روز شنبه اینده به مناسبت فرا رسید عید سعید فطر و پیش بینی افزایش تردد و سنگینی بار ترافیکی محورهای مازندران ، محدودیت ترافیکی در محور های مواصلاتی استان به پایتخت از 12 ظهر چهارشنبه آغاز و تا 6 صبح یکشنبه ادامه خواهد داشت و در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت ها ( به استثنای نیروهای امدادی و انتظامی از محور های هراز و کندوان ممنوع است .
وی محدودیت های ترافیکی عید فطر را به شرح زیر اعلام کرد:
**جاده کندوان:
تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) در جاده کندوان از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 2 بامداد جمعه 25 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 15 روز پنجشنبه تا 2 بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.
همچنین از ساعت 12 ظهر شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد مسدود و از ساعت 15 ظهر شنبه در مسیر رفت به کرج یکطرفه می شود .
**جاده هراز
تردد تمامی وسایل نقلیه به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی از ساعت 12 ظهر شنبه تا 2 بامداد یکشنبه از رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت 14 روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود.
همچنین آمد و شد کامیون ها از 12 ظهر تا پایان روز چهارشنبه و 6 صبح تا 12 شب روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می باشد .
تردد کایون ها برای 6 صبح شنبه تا 12 ظهر یکشنبه هفته آینده نیز از محور هراز ممنوع است.
علاوه براین تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است.
**سوادکوه :
تردد تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا پایان شب روز چهارشنبه از محور سواد کوه به سمت تهران ممنوع است .
همچنین از ساعت هشت صبح تا 12 شب روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه رفت آمد تریلرها از محور سوادکوه ممنوع می باشد .
بر اساس گزارش پلیس راه استان مازندران هم اکنون تردد درتمامی محورهای مواصلاتی مازندران به استان های همجوار پرحجم و روان است .
** آسمان صاف و افزایش دما برای پایان هفته در مازندران
هواشناسی مازندران نیز در پیش بینی های خود اعلام کرد که با توجه به کاهش دما و بارش های پراکنده در برای امروز و فردا ، وضعیت جوی استان در روزهای پایانی هفته و تعطیلی عید فطر صاف و آفتابی همراه با دمای هوا پایدار می باشد .
علاوه بر این هواشناسی از احتمال وقوع روان آب بر اثر بارش های رگباری در 24 ساعت آینده خبر داد که احتمال آن در ارتفاعات بیشتر خواهد بود.
هواشناسی پیش بینی کرد که احتمال می رود دمای هوا در برخی نقاط استان برای روزهای جمعه و شنبه تا 30 درجه سانتیگراد افزایش یابد.
در حال حاضر بابلسر با 19 درجه و بلده نور با پنج درجه سانتیگراد گرم ترین و خنک ترین نقاط استان می باشند .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.