جام رمضان شهرستان چالوس از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور 24 تیم در سالن شهدای چهار هزار نفری این شهر در جریان بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان چالوس که بین 2 تیم شهروند مرزن آباد و ثامن سینوا و در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر برگزار شد، به دلیل درگیری بین تماشاگران ناتمام ماند.
سلیمان رضوی تصریح کرد: در این بازی تیم شهروند مرزن آباد 2 بر صفر از حریف خود تیم ثامن سینوا جلو بود که در دقیقه هشت نیمه دوم در ساعت 12 شب تماشاگران با ایجاد تشنج وارد زمین مسابقه شدند.
وی با اشاره به حضور نیروی انتظامی در سالن و کنترل شرایط بوجود آمده افزود: نیروی انتظامی مستقر در این سالن تماشاگران را به ارامش دعوت و متفرق کردند و هیچ کس در جریان این تشنج زخمی ندید.
رضودی در خصوص ادامه این مسابقه هم گفت : با توجه به شرایط نامناسب سالن شهدای چهار هزارنفره چالوس در جریان بازی ها ، با نظر ناظران بازی مسابقه نیمه تمام پایان یافت.
رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس خاطر نشان کرد که قرار است نتیجه این بازی نیمه تمام پس از بررسی کمیته برگزاری مسابقات بعد از عید فطر اعلام شود.
وی در پاسخ به این سوال که ایا فرد یا افرادی در جریان این درگیری بازداشت شده اند یا خیر اظهار بی اطلاعی کرد.
تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب اطلاع از مسئولان نیروی انتظامی در خصوص درگیری شب گذشته در سالن یا افرادی در جریان این درگیری دستگیر شدند، به نتیجه نرسید.
/1602/1295/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.