به گزارش خبرنگار ایرنا، عزت اله یوسفیان ملا چهارشنبه شب درآیین گلریزان انجمن ناشنوایان شهرستان آمل افزود: مدیران کمیته امداد امام خمینی، باید در جایگزین خانواده هایی که درقالب توانمند شدن از دریافت مستمری های ماهیانه و زیرپوشش این نهاد خارج می شدند حتما افراد در نوبت انتظار برای کمک را جایگزین می کردند که متاسفانه تاکنون اقدامی برای آنها انجام نداده اند.
وی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد افراد خارج شده از حمایت های کمیته امداد وافرادی که در نوبت انتظار هستند، مشخص نیست، اضافه کرد: گزارش های رسیده به مجلس نشان می دهد تقاضاهای زیادی از افراد دارای شرایط حاد معیشتی در نوبت انتظار برای زیر پوشش قرار گرفتن کمیته امداد هستند و متاسفانه رویکرد جایگزینی افراد در این نهاد به کندی ویا اصلا انجام نمی شود.
نماینده مردم امل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده هیچ بحثی روی هجمه هایی که اخیرا به سمت کمیته امداد امام خمینی (ره) شده ندارم، ادامه داد: از زمان تاسیس این نهاد مردمی، بنای این کمیته تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند با تایید وشناسایی کامل بوده و با طرح هایی که این نهاد برای توانمندسازی افراد انجام داده تعداد زیادی از آنان را از حمایت های خود خارج کرده، انتظار بر این بود که افراد در فهرست انتظار بلافاصله جایگزین شوند اما در یکسال اخیر چنین کاری صورت نگرفته است.
یوسفیان ملا اضافه کرد از آقای نوبخت معاون رییس جمهوری نیز درخواست کردم که اگر قرار باشد، ردیف بودجه حمایتی دولت به کمیته امداد بابت مستمری به افراد خارج شده از حمایت این نهاد پرداخت شود، مجلس به شدت مخالفت واجازه آن را نخواهد داد که خوشبختانه آقای نوبخت هم این مورد را پذیرفته بود.
نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید قبول کنیم که نظام اقتصادی کشور با کیفیت نیست ودربرخی جاها کمک هایی به افراد واقعا نیازمند واجب است که باید انجام شود، اتفاق نمی افتد.
یوسفیان ملا افزود: هم دولت وهم مردم در مقابل افراد نیازمند جامعه وظیفه دارند واین کمک کردن نه از روی ترحم ودلسوزی، بلکه وظیفه عمومی وانسانی است که باید پیشقدم شد.
دراین آیین از تعداد افرادی که در گلریزان انجمن ناشنوایان آمل به صورت داوطلبانه در طول سال کمک کردند، تجلیل شدند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.