احمد سعادت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از عملیاتی شدن برنامه جامع ساماندهی جمع آوری زکات فطریه برای افراد زیر پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت که هیات امنای مساجد ، تکایا ، گروههای مردمی و موسسات نیکوکاری که در این سال ها زکات فطریه جمع آوری می کردند ، اگر عید فطر امسال قرار است این رویه را ادامه دهند باید از کمیته امداد مجوز بگیرند.
وی افزود : کمیته امداد مازندران نیز پس از موافقت با جمع آوری فطریه توسط این افراد و موسسات ، مجوز کتبی صادر می کند و به آنها صندوق هایی ویژه جمع آوری فطریه می دهد .
معاون کمیته امداد مازندران شورای زکات را متولی جمع آوری فطریه در کشور معرفی کرد و گفت که صندوق های جمع آوری فطریه امسال برای کمیته امداد در مازندران آرم ' شورای زکات ' را دارد .
سعادت هدف از ساماندهی دریافت زکات فطره را جلوگیری از هرگونه سوء استفاده های احتمالی برشمرد .
کمیته امداد امام مازندران اعلام کرد که امسال 120 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطره برپا می کند . همچنین قرار است 50 پایگاه توسط مراکز نیکوکاری نیز در عید فطر امسال زکات فطریه مردم استان را جمع آوری کنند .
بهزیستی مازندران نیز همه ساله با برپایی پایگاههای ثابت و سیار و همچنین توزیع صندوق هایی ، زکات فطره جمع آوری می کند. صندوق های بهزیستی با آرم این سازمان توزیع می شود .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.