به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان عصر روز یکشنبه در آیین معارفه معاون مدیرکل امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران افزود : ارتقاء توانمندی بانوان در حوزه های مختلف اهمیت بسزایی دارد و دولت تدبیر و امید نیز اهتمام ویژه ای در این خصوص دارد.
وی با اشاره به اینکه حضور بانوان در عرصه های مدیریتی در سال های مختلف در حد وعده باقی مانده بود، گفت: در این دولت شاهد حمایت از مدیریت بانوان در امور کشوری و توجه به ظرفیت این قشر مهم جامعه هستیم.
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداری مازندران افزود: استفاده صحیح از توانمندی بانوان در حوزه های مختلف مدیریتی، اداری وکارآفرینی، موجب افزایش بهره وری در امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه خواهد شد.
حسین زادگان با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: حضور بانوان در پست های مدیریتی که شایستگی احراز آن را دارند، یکی از روش های اهمیت به جایگاه آنان است تا نقش خود را در جامعه و پیشرفت کشور ایفا کنند.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، معاونت اداره کل انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را مسئولیتی مهم دانست، تاکید کرد: مسئولیت پذیری، دقت و سلامت کاری بانوان قابل توجه است و کمترین تخلف های اداری رااز خانم های شاغل در سیستم اداری شاهد هستیم.
در این نشست اکرم صمدی به عنوان معاون اداره کل امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران معرفی شد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.