کیوان فرح زاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ در این طرح قرار است خط انتقال برق با فشار متوسط 20 کیلوولت به طول حدود 11 کیلومتر از 'کمربن به 'نسن ' از سوی پیمانکار مربوطه انجام گیرد.
وی گفت : برای اجرای این طرح بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خاطر نشان کرد : اگرچه برق حوزه شهری و روستایی بخش بلده نور از طریق پست فشار قوی جاده هراز تامین می شود، ولی به دلیل وقوع حوادثی مانند طوفان ، سیل و بعد مسافت تامین برق مردم این منطقه با مشکلاتی همراه است.
وی ادامه داد : به عنوان نمونه سیلی که در سال 1394 در شهرستان نور جاری شد خسارت های جبران ناپذیری به تجهیزات برق رسانی این منطقه وارد کرد و چنین وضعیتی نارضایتی خیلی از مشترکان را به همراه داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت : با بهره برداری از این طرح طبیعتا دیگر شاهد خاموشی های احتمالی ناشی از گرمای زیاد و یا براثر وقوع بلایای طبیعی در این منطقه نخواهیم بود.
بخش سخت گذر و کوهستانی بلده نور در غرب مازندران با جمعیتی دستکم 12 هزار نفر دارای یک شهر و 46 روستا است که شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مستقر در نوشهر عهده دار تامین برق هشت هزار و 800 مشترک در این بخش کوهستانی است.
محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با 31 نقطه شهری و یکهزار و 251 روستا ، شهرستان های هستند که زیر پوشش شرکت توزیع غرب مازندران قرار دارند.
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.