به گزارش خبرنگار ایرنا ، شکایت خونه به خونه بابل رقیب لیگ یکی و همسایه دیرین به اتهام تبانی در آخرین دیدار برابر راه آهن تهران ، ساز جدایی محمد عباسزاده گلزن برتر و یکی از مهره های تاثیر گذار این تیم و استعفای مدیرعامل از جمله حاشیه هایی است که از حالا هواداران این تیم را نگران کرده است.
در حالی این روزها نساجی قائمشهر خود را درگیر حواشی کرده که انتظار می رفت این نماینده مازنی ها در هیجدهمین لیگ برتر فوتبال ایران برای حضور مقتدر دست به جذب بازیکنان مستعد و آماده سازی برای این رقابت ها بزند .
نساجی که به دلیل دوری 25 ساله از لیگ برتر ، قلب تیم شهر خسته نام گرفت ، برای خارج شدن از جرگه تیم هایی یک دوره ای لیگ برتر نیاز دارد با بهره گیری از تجربه کادر فنی به رهبری جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی و دستیارانش مسنجم وارد این رقابت ها شود.
** استادیوم خانگی دغدغه نساجی
صرف نظر از حواشی ای که نماینده مازنی ها در لیگ هیجدم گرفتارش شد ، باید دغدغه پایان مرمت استادیوم ورزشی را نیز به عنوان یک نگرانی جدی اضافه کرد.
این روزها هواداران نساجی قائمشهر یار دوازدهم این تیم در خوشی ها و سختی ها نگرانند که اگر مرمت استادیوم شهید وطنی این شهر تا 14 مرداد ماه ، روز دیدار نساجی با ذوب آهن آماده نشود و آنها نخواهند توانست آن گونه که شایسته است تیمشان را برای میزبانی همراهی کنند.
اگر چه تمام تلاش مدیران استان مازندران از جمله استاندار این خطه شمال کشور پایان مرمت ورزشگاه شهید وطنی در موعد مقرر است ، ولی باز هم شک و شبهه ای برای این کار وجود دارد که در این صورت باید میزبانی نساجی در یکی از دو استادیوم ساری و سیمرغ انجام شود.
یک کارشناس فوتبال مازندران حواشی را بخش جدا نشدنی در ورزش کشور از جمله فوتبال دانست و گفت که اکثر تیم ها از حواشی ضربه خوردند و تیم های کوچک در این حواشی غرق شدند.
حسین زراع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نمونه این حواشی که باعث غرق شدن تیم های کوچک شده را می توان در لیگ برتر دید و اکثر تیم هایی که نتوانستند بیش از یک دوره در لیگ برتر بمانند، ناشی از این حواشی بود.
وی معتقد است که نساجی قائمشهر با رفتنش به لیگ برتر امید تازه ای به فوتبال مازندران دمید و باید با خارج شدن از حواشی قدرتمند در این رقابت ها حاضر شود.
زارع اظهار داشت : تیم نساجی وضعیت خوبی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر دارد و تمام هواداران و علاقه مندان به این تیم باید از اظهار نظر و یا عملکردی که باعث ایجاد حواشی می شود، پرهیز کنند تا تیم بتواند خود را جمع و جور کند.
در تماس متعدد خبرنگار ایرنا با سرپرست مستعفی باشگاه نساجی ( علی امیری) ، صنیعی فر مالک باشگاه متاسفانه هیچ یک از این مدیران نساجی قائمشهر به تماس ها پاسخی ندادند.
سکوت در برابر خبرنگاران و رسانه های استانی از شیوه های نساجی قائمشهر در طول فصل گذشته رقابت های فوتبال بود و این بی اعتنایی به رسانه های استانی پس از صعود به لیگ برتر به نظر می رسد با شدت بیشتری ادامه دارد.
در رقابت های لیگ برتر 16 تیم حضور دارند. فصل هیجدهم این رقابت ها از 14 مرداد ماه 97 آغااز می شود و نساجی در هفته اول میزبان ذوب آهن اصفهان، هفته دوم مهمان تراکتور سازی در تبریز و در هفته سوم نیز میزبان استقلال تهران است.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.