به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از  نکا، دوستداران ملی کتاب از شهرستان نکا که در سطح ملی درخشیدند، در مصلای جمعه شهرستان نکا با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستانی تجلیل شدند.

چهارمین جشنواره سراسری دوستداران کتاب در بین یک هزار و ٣٠٠ روستای کشور برگزار شده بود؛ ده روستا بعنوان روستاهای برتر کتابخوان و دوستدار کتاب در سطح ملی معرفی شدند؛ که در این میان روستای گلبستان شهرستان نکا خودنمایی کرد که با همت اداره کتابخانه عمومی و نهادهای فرهنگی این شهرستان موفق به کسب این رتبه شده است.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیرکل ارشاد استان پیرو این درخشش ملی، به دست اندرکاران این برنامه لوح تقدیر و مبلغ ٨٠ میلیون ریال حواله خرید کتاب برای مردم فرهیخته روستای گلبستان اهدا کردند که در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان نکا، اهدا شد.

شایان ذکر است: فاطمه سادات جعفری رییس کتابخانه عمومی نکا، غلامرضا صادقی نوا دهیار روستای گلبستان، اعضای شورای اسلامی روستای گلبستان، علی آستانی و علی رحمان پرست پژوهشگران این روستا، اکرم السادات جعفری مدیر مهد فضیلت و فعال فرهنگی و مهری نیری فرمانده بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) روستای گلبستان در این آیین مورد تشویق و تجلیل امام جمعه و مسئولین شهرستان قرار گرفتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 938505
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.