استاندار مازندران گفت: در حال حاضر پرونده متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پشت درب بانک ها معطل مانده است.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر طبق آیین نامه تسهیلات اشتغال روستایی را بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، کارآفرینی امید و پست بانک پرداخت می کنند ولی به جز بانک کشاورزی سایر بانک ها از لحاظ بدنه کارشناسی ضعیف هستند.

وی افزود : تعداد کارشناسان برخی از شعب بانک های عامل در این استان کمتر از 30 نفر است و این بانک توان پرداخت تسهیلات را ندارد حتی بانک هایی چون بانک کارآفرین امید و پست بانک در برخی از شهرستان ها شعبه بانکی ندارند.

استاندار مازندران گفت: تعداد بانک ها برای پرداخت تسهیلات وام اشتغال روستایی افزایش یابد.

وی خواست تا بانک های ملی، ملت، سپه و صادرات که بدنه کارشناسی قوی تری دارند به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا معرفی شوند.

اسلامی افزود: در حال حاضر پرونده متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پشت درب بانک ها معطل مانده است.

استاندار مازندران بااشاره برصرفه جویی هزینه ها بر مدیریت مصرف انرژی در استان تاکید کرد و گفت: بر اساس اعلام وزارت نیرو امسال با خاموشی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: برای مدیریت مصرف انرژی بایستی از فعالیت های غیر ضروری پرهیز کرده و هزینه ها را کاهش دهیم.

اسلامی با بیان اینکه باید زمینه شکوفایی اقتصادی در استان فراهم شود گفت:اگر نتوانیم سقف مالیات وصولی را به 5 هزار میلیارد تومان افزایش ندهیم به توسعه اقتصادی دست پیدا نخواهیم کرد.

وی ادامه داد:ما باید وابستگی خودمان را به درآمد نفتی کم کنیم و از سوی دیگر فعالیت اقتصاد مردم را افزایش دهیم .

استاندار مازندران بر اتمام پروژه های نیمه تمام به هدف گره گشایی مشکلات مردم ،گفت: اعتبارات تخصیصی به پروژهای اولویت دار تعلق گیرد که اتمام آن مشکلات مردم را رفع می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.