به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ابراهیم دهقان یزدی روز جمعه در جمع شرکت کنندکان راهپیمایی روز قدس چالوس اظهار داشت: مبارزه با استکبار و ظلم یکی از ویژگی های بارز اسلام ناب محمدی است و در این راستا اهل بیت(ع) به عنوان الگو با صلابت در این مسیر جانفشانی کردند.
وی تصریح کرد: عزت و اقتدار امت اسلامی تنها با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان با حفظ وحدت و تبعیت از رهبری به دست می آید.
این استاد حوزه علمیه خواستار هوشیاری امت اسلامی در مواجه با توطئه ها گوناگون از جمله ایجاد اختلافات سیاسی بین مسئولان، اشاعه فرهنگ مبتذل غربی در بین افراد جامعه به ویژه جوانان به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی شد.
وی وحدت مردم و مسئولان را باعث دوام و بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت : ایجاد اختلاف و یاس در بین مردم یک عمل غیراخلاقی و دشمن شاد کن است که به انقلاب اسلامی خواستار برخورد قاطع با افراد در هر سمتی شد که موجب تضعیف اعتقاد مردم و اشاعه ناامیدی در جامعه می شود و با رفتارهای غیر انسانی است و مسئولان باید با این افراد برخورد کنند.
امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی 16 مرداد 1358 خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.