امام جمعه موقت ساری با تأکید بر لزوم توجه مذاکراه‌کنندگان موضوع برجام به خفظ مصالح نظام اسلامی گفت: مذاکره باید بر اساس مصالح اسلامی، تامین منافع ملی و اخذ تعهد متقن، روشن و قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ساری با بیان اینکه امام خمینی، مسئله فلسطین را مسئله جهان اسلام می‌دانست، اظهار کرد: امروز فلسطین و دولت مستقل آن مسئله‌ای اساسی است که اجازه نداده است شعار صهیونیسم در مورد خاورمیانه بزرگ از نیل تا فرات محقق شود.

او با اشاره به خروج آمریکا از برجام و ادامه مذاکره با پنج کشور عضو، تأکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، مذاکره باید بر اساس مصالح نظام اسلامی و منافع ملی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور از دولتمردان و تیم مذاکره خواست تا مصالح نظام را در مذاکره موردمورد توجه قرار دهند و ادامه داد: مسئله اصلی آمریکا، مسئله هسته‌ای نیست؛ آنان با اصل نظام مشکل‌دارند و در پی براندازی آن هستند.

او افزود: مذاکره باید بر اساس مصالح اسلامی، تامین منافع ملی و اخذ تعهد متقن، روشن و قاطعانه صورت گیرد.

امام‌جمعه موقت ساری در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه ماه رمضان در واقع آغاز سال عبادی مؤمنان به شمار می‌رود، گفت: سال تیک از بهار نیک آغاز می‌شود و اگر مؤمنان از ماه رمضان خوب بهره گیرند، شاهد فیوضات آن در طول سال خواهند بود.

حجت‌الاسلام یوسف پور با اشاره به‌دروغ‌پردازی‌ها و شایعات علیه نظام اسلامی، تاکید کرد که باید از تاریخ و ماه رمضان درس عبرت گیریم و اجازه ندهیم تا بار دیگر اسلام و قرآن دچار مهجوریت شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.