به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز جمعه در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم نوشهر افزود :‌ آمریکا از اینکه صدای یکنواخت در میان مردم ایران اسلامی شنیده می شود نگران بوده و بنابر این درصدد است تا به هرنحوی شده به این کشور ضربه بزند.
وی ، یکنوایی ، یکصدایی ،‌ وحدت ،‌ دوری از تفرقه و زیرچتر ولایت حرکت کردن را گامی موثر برای رهایی از گزند دشمنان ایران اسلامی معرفی کرد و ادامه داد : بنا به فرموده امام راحل (ره ) افرادی که درصدد فرافکنی ، دوگانگی ، سرزنش کردن باشند جزو عمال آمریکا به شمار می آیند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : شاید عده ای از توافق هسته ای برجام انتقاد کنند یا به تعبیری شاید بگویند ای کاش این توافق صورت نمی گرفت اما باید ادعا کرد کشوری که رهبری دارد بن بست ندارد.
احمدی لاشکی افزود :‌ برجام پیام های فراوانی برای دیگر کشورها داشت و آن اینکه به دنیا ثابت شد که ایران اهل هم افزایی و تعامل است با وجود آنکه رهبری فرزانه نیز اعلام کرد من به تعهدات آمریکا در این توافق هسته ای آنچنان خوش بین نیستم .
وی اظهارداشت : امروز ، دشمن ، دشمنی اش را آشکارا علیه ملت ایران روا داشته است و همچنان خلق و خوی حیوانی دارد و خروج آمریکا از برجام شاید در آینده باعث تشدید تحریم ها علیه نظام اسلامی شود اما تنها راه مقابله با این تحریم همان خط و مشی که مقام معظم رهبری برای ملت ایران تعیین کرده است باید در دستور کار مسئولان نظام قرارگیرد .
وی با قدردانی از حضور حماسی ملت در روز جهانی قدس گفت : بنا به فرموده امام راحل (ره ) روز جهانی قدس روز اسلام است و باید از کشورهای مظلوم مانند فلسطین ، سوریه ، یمن و دیگر کشورهای مسلمان حمایت کرد .
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود : با اینکه استکبار جهانی درصدد ایران اسلامی را به عنوان یک کشوری حامی تروریست ، عامل تهدید در منطقه و نیز تولید کننده سلاح های هسته ای در سطح دنیا معرفی کند اما باید بداند ملتی که ولایت دارد هیچگاه از این اتهامات باکی ندارد و همچنان روز به روز با اقتدار بیشتر در برابر این توطئه های دشمن ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.
امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی 16 مرداد 1358 خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
7078/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.