به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در نوشهر افزود : این میزان جریمه نقدی با تنظیم پرونده برای 905 مختلف صنفی صادر شده است .
طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان از واحدهای صنفی مازندارن از 22 اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .
مسئولان و کارشناسان ادارات کل صنعت ، معدن و تجارت و نیز تعزیرات حکومتی مازندران بنا به دستور استاندار هم امروز سه شنبه در راستای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سفری به شهرستان های مختلف مازندران از جمله آمل ، بابل ، محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس و کلاردشت داشتند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران بیشترین نوع تخلفات را ناشی از عدم درج قیمت ، تفاوت قیمت ها و قاچاق کالا در برخی از واحدهای صنفی طی این مدت دربرخی از شهرستان های این استان برشمرد و ادامه داد : نصب پارچه ، تعطیلی واحدهای صنفی متخلف و سایر مجازات ‏از مهم ترین اقداماتی بود که برای واحدهای صنفی متخلف اعمال شد.
عباسی گفت : در راستای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی کارشناسان ذیربط نظارت برعرضه و فروش مواد پروتئینی ، گوشت قرمز ، لبنیات ، قند و شکر ، برنج ، روغن ، زولبیا و بامیه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در دستور کار قرار گرفته و تا پایان این ماه این روند با شدت بیشتری همراه خواهد بود.
وی به واحدهای صنفی این استان هشدار داد تا موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان رعایت کنند و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره 124 و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی صورت گیرد.
براساس آمار رسمی ، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 65 واحد صنفی شهرستان نوشهر به علت نداشتن پروانه کسب و گرانفروشی اقدام به تعطیلی آن ها شد و درسال گذشته نیز حدود 415 مورد گزارش شده بود.
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.