به گزارش خبرنگارایرنا، این روزها راهیابی نساجی قائمشهربه لیگ برترکه کام مازنی ها را پس از 13 سال دوری از بالاترین رده فوتبالی باشگاه های کشور شیرین کرد و نداشتن ورزشگاه مناسب برای میزبانی و احتمال برگزاری مسابقات خانگی این تیم در پایتخت می رود تا کام هواداران را تلخ کند.
*** اعتبار 45 میلیارد ریالی بازسازی ورزشگاه شهید وطنی
اگرچه با پایان رقابت های لیگ یک وصعود نساجی قائمشهر به لیگ برتربازسازی ورزشگاه وطنی با اعتبار45 میلیارد ریالی استانی و ملی برای افزایش توان پذیرش تماشاگران دردستورکار قرار گرفت، اما از اظهارنظرهای مسوولان برداشت شود که این ورزشگاه حداقل برای نیم فصل اول این رقابت ها آماده نمی شود.
نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ برتر طبق برنامه ریزی 14 مردادماه شروع می شود و نساجی قائمشهر درهفته اول میزبان ذوب آهن اصفهان نایب قهرمان لیگ هفدهم است
*** افزایش ظرفیت ورزشگاه قائمشهر.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر گفت که بازسازی ورزشگاه شهید وطنی برای بازی های خانگی نساجی از حدود یک ماه قبل شروع شد و پیمانکاران مشغول کارند.
غلامرضا رضوی به خبرنگارایرنا افزود : با تکمیل طرح بازسازی ورزشگاه شهید وطنی ظرفیت این ورزشگاه حدود 2 برابر افزایش می یابد و به 12 هزار نفر می رسد.
وی اضافه کرد : در طرح جدید برای افزایش ظرفیت ورزشگاه با تعیین تکلیف سازمان لیگ ، صندلی ها حذف می شود و سکوی بتنی پله ای جایگزین می شود که این کار می تواند ظرفیت ورزشگاه را دو برابر افزایش دهد.
وی در مورد رسیدن ورزشگاه شهید وطنی به رقابت های لیگ برتر گفت که تمام تلاش مسوولان استانی و شهرستانی این است که بتوانند مرمت این ورزشگاه را تا پیش از شروع لیگ برتر تکمیل کنند.
*** ورزشگاه جایگزین
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که هر باشگاهی در لیگ برتر باید برای دیدارهای خانگی سه ورزشگاه معرفی کند که باشگاه نساجی ورزشگاه شهرستان سیمرغ ( کیا کلا سابق) و ساری را به همراه شهید وطنی برای رقابت های خانگی معرفی کرد.
غلامرضا بهروان به خبرنگارایرنا افزود : به نظر می رسد ورزشگاه وطنی قائمشهر برای چند بازی هفته اول آماده نباشد و در این صورت می توان از ورزشگاه های پیشنهادی برای برگزاری دیدارهای خانگی استفاده کرد.
وی اضافه کرد : در صورت آماده نشدن زمین نساجی برای دیدار با استقلال به نظر می رسد ورزشگاه 15 هزار نفری ساری برای این دیدار مناسب باشد.
ورزشگاه ساری می تواند جایگزین خوبی برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی در صورت پایان نیافتن بازسازی باشد.
*** بسیج برای اتمام بازسازی شهید وطنی
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت که برای تسریع در ساخت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جهت برگزاری دیدارهای خانگی نساجی در این شهر 2 پیمانکار کار بازسازی را انجام می دهند.
علی نبیان به خبرنگارایرنا افزود : در مجموع برای تکمیل بازسازی این ورزشگاه حدود 45 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که اعتبار اولیه برای این کار تامین شد.
وی اضافه کرد : تمام تلاش ما اتمام بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا پیش از رقابت های لیگ برتر فوتبال است و پیش بینی می شود که این برنامه محقق می شود.
*** تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی
معاون عمرانی استانداری مازندران اظهارداشت : در سال جاری با اعتباری که از محل مالیات بر ارزش افزوده طبق قانون برای طرح های ورزشی اختصاص می یابد، تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفت.
نبیان پیش بینی کرد تا از محل این اعتبار که حدود یک هزار میلیارد ریال برآورد می شود حدود 70 پروژه ورزشی مازندران تکمیل شود.
نساجی قائمشهر در رقابت های لیگ دسته اول فصل 97-96 با برتری برابر راه آهن تهران در هفته بیست و نهم و در آخرین دیدار توانست با تفاضل گل از خونه به خونه بابل پیش افتد و به لیگ برتر صعود کند.
در هیجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر که از 14 مردادماه استارت می خورد، 16 تیم حضور دارند و نساجی در نخستین هفته این رقابت ها میزان ذوب آهن اصفهان است.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.