غلامرضا بهروان روز شنبه به خبرنگارایرنا افزود : براساس قوانین سازمان لیگ برتر تیم ها باید سه ورزشگاه را برای بازی های خانگی معرفی کنند که نساجی قائمشهر علاوه بر شهید وطنی، ورزشگاه سیمرغ و ساری را برای این دیدارها به سازمان لیگ معرفی کرد.
وی اضافه کرد : چنانچه ورزشگاه در دست بازسازی شهید وطنی قائمشهر تا پیش از شروع لیگ برتر ( 14 مردادماه 97) تکمیل نشود، دیدارهای نساجی در یکی از 2 ورزشگاه دیگر انجام خواهد شد.
پیش از این در فضای مجازی مازندران شایعه شد که به دلیل آماده نشدن ورزشگاه وطنی قائمشهر دیدارهای خانگی نساجی در لیگ برتر تهران انجام می شود.
وی اظهارداشت : هر دو استادیوم ورزشی سیمرغ ( کیاکلا) و ورزشگاه 15 هزار نفری ساری اماده است و در صورت برگزاری دیدار نساجی در یکی از این 2 زمین برگزار می شود.
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که به نظر می رسد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حداقل برای دو تا سه بازی اول آماده نشود، ولی پس از آن برای سایر بازی های خانگی نساجی می تواند از این زمین استفاده کند.
عملیات بازسازی جایگاه تماشاگران ورزشگاه وطنی قائمشهر برای برگزاری رقابت های لیگ برتر از یک ماه قبل با اعتبار 45 میلیارد ریالی شروع شد و پیش بینی می شود تا زمان شروع لیگ برتر تکمیل شود.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران است و پس از 13 سال مازندران وارد این رقابت های سطح اول فوتبال کشور شد.
شنیده می شود رایزنی برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری از سوی مالکان خونه به خونه دیگر نماینده مازنی ها که با تفاضل گل از لیگ برتر بازماند، در حال انجام است.
گفته می شود مالکان خونه به خونه به دنبال رایزنی برای خرید امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز هستند که برای ادامه حضور در این رقابت ها با مشکل مالی شدید مواجه است.
در لیگ برتر فوتبال ایران 16 تیم حضور دارند و این رقابت ها برای مازنی ها با نخستین دیدار نساجی با ذوب آهن پس از 13 سال استارت می خورد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.