احمد حسین زادگان روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مدال درمقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش قابل توجه هم از نظر تعداد مدال ها وهم از نظر رنگ مدال ها داشته است.
وی ابرازامیدواری کرد که ورزشکاران این استان بتوانند در مسابقات مهم ومعتبربازیهای آسیایی ونیز دیگرمسابقات مهمی که در سال جاری درپیش رو دارند، به حدود 500 مدال برسند.
مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ادامه داد : ورزشکاران مازندرانی درسال 96 حدود 488 مدال کسب کردند که بیشتر از تعداد مدال های کسب شده در سال 95 بوده است.
حسین زادگان به تجلیل از حدود 300 ورزشکار مدال آورسال های 94 و95 در ماه گذشته در ساری اشاره کرد وگفت: امیدواریم در ماه های آینده برای ورزشکاران مدال آور سال 96 نیز آیین تجلیل برگزارکنیم.
وی همچنین به موانع و مشکلات پیش روی ورزش مازندران از جمله کمبودهای اعتباری اشاره و با درخواست کمک از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن این مشکلات گفت: برای برطرف کردن بخشی از مشکلات زیرساختی و جوابگوبودن به نیازهای به حق ورزشکاران استان، باید اعتبارات سالانه براساس جایگاه مدال آوری مازندران تخصیص داده شود.
حسین زادگان گفت : باید برای کسب مدال های رنگی فراوان ورزشی باید کشف استعدادهای ورزشی را بیشتر از گذشته پیگیر باشیم که روسای هیات های ورزشی در این میان نقش مهمی دارند.
بیش از 150هزار ورزشکار مازندرانی سازماندهی شده و دارای بیمه ورزشی هستند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.