به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان بابل افزود : طرح میز خدمت به دستور رییس جمهوری اجرا خواهد شد و هر اداره ای که میز خدمت را برقرار نکند تخلف محسوب شده و با آن برخورد می شود.
وی اظهار داشت : از زمان تعیین شده هر ارباب رجوعی که به اداره ای مراجعه کند ، باید در پشت همان میز مشکلش برطرف شود و اگر نیاز به هماهنگی با اداره کل باشد دستگاه مورد نظر موظف است خودش این کار را انجام و در کوتاه ترین زمان به ارباب رجوع پاسخ دهد.
نماینده عالی دولت در مازندرن افزود : دولت تدبیر و امید تمامی شعارهایی را که وعده داده بود به برنامه تبدیل کرده و در قالب شیوه نامه در حال اجرای آنهاست و اجرای طرح میز خدمت هم در همین چارچوب است .
** افزایش خودسرانه قیمت ، حرکت در مسیر دشمن است
وی تاکید کرد : در شرایط کنونی که دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته ، عده ای نباید خواسته و ناخواسته با افزایش قیمت ها در مسیر برنامه های دشمن حرکت کنند که این امر یک خیانت است.
استاندار مازندران گفت : به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که عده ای امید مردم را در جامعه تخریب کنند و اجازه ندهند شور و نشاط و بالندگی در جامعه ما نهادینه شود.
وی افزود : خوشبختانه دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی انجام داده است که برجام یکی آنها بود که سبب به رسمیت شناساندن حق غنی سازی ، خنثی کردن قطعنامه های مختلف شورای امنیت و پایان دادن به جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شد.
اسلامی اظهار داشت : در حال حاضر در استان مازندران هیچ تولید کننده ای نیست که دچار مشکل ارزی باشد . تمامی نیازهای ارزی تولید کنندگان تامین شده است و در آینده نیز همین سیاست را دنبال خواهیم کرد.
وی با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام فراوان در مازندران ، افزود : سیاست جدید این است که به جای پخش کردن اعتبارات برای تمامی این طرح ها که هیچ دستاوردی ندارد ، در هر شهرستان چند طرح انتخاب شود و با تامین اعتبار به مرحله کامل افتتاح برسد و سپس طرح بعدی را نیز با هیمن سیاست به پیش ببریم.
نشست شورای اداری شهرستان بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهر برگزار شد.
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.