سرهنگ نعمت الله آزادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت اعضای باند موادمخدر که به صورت گسترده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در شهرهای شمالی کشور فعالیت دارند، مطلع شدند.
فرمانده انتظامی آمل، ادامه داد: ماموران اعضای این باند را که با 2 دستگاه خودروی زانتیا و 206 از یکی از استانهای کشور به سمت شهرستان آمل در حرکت بودند شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در جاده هراز دستگیر کردند.
سرهنگ آزادی گفت: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی متهمان 70کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطر نشان کرد: صدمات مواد مخدر بر پیکره اجتماع جبران ناپذیر و بسیار خطرناک است و بزه های اجتماعی از قبیل سرقت، قتل و همچنین آسیب های اجتماعی خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها، ضرر و زیان مالی به جامعه متاثر از این ماده افیونی است.
وی افزود: این جرائم تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است و از شهروندان انتظار داریم، برای ریشه کنی و مبارزه با این پدیده با پلیس و متولیان امر همکاری کنند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.