نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم های اقتصادی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی تازگی نداشته و هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا و سایر دشمنان قرار نمی گیرند.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری اظهار داشت: تحریم های اقتصادی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی تازگی نداشته و هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا و سایر دشمنان قرار نمی گیرند.

وی خدا محوری را از ویژگی های مردم ایران دانست و افزود : آنان با وجود مشکلات معیشتی همواره گوش به فرمان رهبر معظم و حامی انقلاب اسلامی و ارزش های دینی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : این در حالی است که نوسانات ارز و آشفتگی های بازار مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی با اشاره به بیرون آمدن بی دلیل آمریکا از برجام گفت: بد عهدی شیوه دیرینه آمریکا بوده و مردم جهان به کرات در طول تاریخ شاهد آن بوده اند ، ولی با این وجود برخی از افراد ساده لوحانه به آمریکا عقیده دارند و منتظر اقدامات او هستند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: کشورهای اروپایی نیز در بحث برجام باید نسبت به شرایطی که رهبر معظم انقلاب مقرر فرمودند، متعهد باشند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانان او با ایران اسلامی در حال جنگ اقتصادی هستند ، افزود : برای رهایی از این معضل باید همواره شعار سال مبنی بر "حمایت از کالای ایرانی "را همه گیر کنیم.

خطیب نماز جمعه ساری تصریح کرد : اگر چه تاثیر به کار گیری نام سال صرف چند ماه و حتی یک سال پاسخگو نیست اما بهترین راه حل در برابر تحریمهای اقتصادی است.

آیت الله طبرسی راه اندازی کارخانه ها و به کار گیری کارگران را از نتایج حمایت از کالای ایرانی دانست و افزود: در این صورت اشتغالزایی که از دغدغه های مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام است، ایجاد می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.