به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : تحریم های اقتصادی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی تازگی نداشته و هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا و سایر دشمنان قرار نمی گیرند.
وی خدا محوری را از ویژگی های مردم ایران دانست و یاد آور شد : آنان با وجود مشکلات معیشتی همواره گوش به فرمان رهبر معظم و حامی انقلاب اسلامی و ارزش های دینی هستند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : این در حالی است که نوسانات ارز و آشفتگی های بازار مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.
وی با اشاره به بیرون آمدن بی دلیل آمریکا از برجام افزود : بدعهدی شیوه دیرینه آمریکا بوده و مردم جهان به کرات در طول تاریخ شاهد آن بوده اند ، ولی با این وجود برخی از افراد ساده لوحانه به آمریکا عقیده دارند و منتظر اقدامات او هستند.
طبرسی گفت : کشورهای اروپایی نیز در بحث برجام باید نسبت به شرایطی که رهبر فرزانه انقلاب مقرر فرمودند، متعهد باشند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانانش با ایران اسلامی در حال جنگ اقتصادی هستند ، افزود : برای رهایی از این معضل باید همواره شعار سال مبنی بر 'حمایت از کالای ایرانی' را همه گیر کنیم.
او یاد آور شد : اگر چه تاثیر به کار گیری نام سال صرف چند ماه و حتی یک سال پاسخگو نیست اما بهترین راه حل در برابر تحریمهای اقتصادی است.
خطیب جمعه ساری راه اندازی کارخانه ها و به کار گیری کارگران را از نتایج حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: در این صورت اشتغالزایی که از دغدغه های رهبر فرازانه انقلاب و سایر دلسوزان نظام است، رونق می یابد.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.