عصر امروز جمعه کلیپی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت که ریزش کوه در یکی از جاده ها را نشان می دهد . در این کلیپ دیواره صخره ای جاده در حجم بزرگی ریزش کرده و مسافران را در حال فرار نشان می دهد .
یوسف جغتا دقایقی پس از انتشار این کلیپ در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا گفت که تصاویر انتشار یافته مربوط به جاده هراز نیست و ادعای این که کوه در جاده هراز ریزش کرده کذب است .
وی با اعلام این که خودش امروز در چند مرحله از مسیر جاده هراز بازدید داشته و نیروهای راهداری هم در نقاط مختلف مستقر هستند ، افزود : متاسفانه فیلم ریزش کوه که اصلا مشخص نشده مربوط به کدام جاده ارتباطی در کشور و یا خارج از کشور است به جاده هراز و ریزش کوه در این جاه نسبت داده شده و باعث نگرانی و وحشت مسافران عبوری و مردم در ییلاقات بخش لاریجان شده است.
جغتا با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد ، گفت : هم اکنون شرایط جوی در منطقه آفتابی است و ترافیک هم پرحجم ولی روان است .
رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی های همیشگی پلیس راه کشور ، تردد کامیون‌ و کامیونت تا ساعت 24 امروز از جاده هراز ممنوع است.
حدود 110 کیلومتر جاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است .
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.