حسین بریمانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فرزان عاشورزاده در وزن 58 کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 73کیلوگرم دو هوگوپوش مازندرانی هستند که به همراه هدایت آریانفر در بخش پومسه و احمد نریمانی در وزن 75 کیلوگرم در ترکیب اصلی تیم پاراتکواندو ایران قرار گرفتند.
مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا از سوم خرداد ماه در رشته پومسه و از پنجم خرداد ماه در رشته ' کیوروگی ' زنان و مردان با حضور برترین های این رشته ورزشی در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار می شود.
سرپرست هیات تکواندو مازندران همچنین گفت که حمیدرضا هادیان در وزن 58 کیلوگرم ، سروش احمدی در وزن 63 کیلوگرم و احمد محمدی در وزن 87 کیلوگرم در بخش کیوروگی در این مسابقات حضور خواهند داشت.
بریمانی افزود : این سه تکواندوکار که سال گذشته در جریان نخستین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو که به میزبانی ازبکستان برگزار شد ، صاحب نشان طلا شده بودند ، امسال نیز در بخش کیوروگی قهرمانی آسیا در ویتنام به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
وی افزود: در دوره قبل مسابقات آسیایی ابوالفضل یعقوبی ، هدایت آریانفر ، مصطفی سیدی و احمد نریمانی چهار نماینده مازندران به همراه تیم ملی تکواندو حضور داشتند که موفق به کسب چهار نشان نقره از این مسابقات شده بودند.
تکواندو مازندران در سال های اخیر همواره یکی از مدعیان اصلی در رده های سنی مسابقات قهرمانی کشور و نیز تیم های ملی در مسابقات برون مرزی بوده است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.