به گزارش ایرنا ، مراسم استقبال از این ورزشکار با حضور مسئولین شهرستانی ، ورزش دوستان و خانواده وی در روستای خطیرکلا برگزار و ورزشکاران با اهدای گل و پخش شیرینی افتخار آفرینی این ورزشکار را جشن گرفتند.
عباسپور که از حضور همگان به وجد آمده بود در این مراسم گفت که امیدوارم با کسب مدال طلا در مسابقات جهانی و المپیک بتوانم قدردان زحمات تمام کسانی که برایم در امر ورزش کمک کرده اند ، باشم .
این کشتی گیر قائمشهری در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا که در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد موفق به کسب مدال طلا شد .
عباسپور در وزن 48 کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم مقابل حریفی از چین قرار گرفت و با نتیجه 8 بر صفر پیروز و به نیمه نهایی رسید.
وی در نیمه نهایی مقابل حریفی از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 وی را از سد راهش برداشت و به فینال مسابقات راه پیدا کرد .
نماینده وزن 48 کیلوگرم از شهرستان قائمشهر در فینال مسابقات هم مقابل نماینده ای از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد و به مدال طلا دست پیدا کرد .
سجاد عباسپور که از حضور همگان به وجد آمده بود در این مراسم گفت که امیدوارم با کسب مدال طلا در مسابقات جهانی و المپیک هم بتوانم قدردان زحمات تمام کسانی که برایم در امر ورزش کمک کرده اند ، باشم .
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.