به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زاگان روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن افزود :‌ این که بارها گفته شود غرب مازندران از موقعیت های ممتازی مانند دریا و جنگل بهره مند است ، باعث تحول در این منطقه نمی شود ، بلکه مسئولان دستگاههای اجرایی برای بهره گیری از این ظرفیت ها باید طرح ارائه و اجرا کنند و در صورت بروز مانع ، مسئولان استانی همراهی لازم را خواهند داشت.
وی اظهار داشت : شورایی تحت عنوان شورای راهبردی در بخش های مختلف در استان در حال شکل گیری است که در آن به بخش های مختلف از جمله گردشگری توجه می شود.
** سامانه سیماک در 18 دستگاه اجرایی مازندران
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین گفت که هم اکنون 18 دستگاه اجرایی استان با تجهیز به امکانات نرم افزاری سیماک آمادگی لازم را برای مبارزه با فساد اداری دارند .
وی افزود : طبیعتا چنین تحولی می تواند به رضایت مندی اغلب مردم این استان منجر شود ضمن آن که استاندار مازندران نیز با تفویض اختیار به مسئولان دستگاه های اجرایی با هدف ارائه خدمات آسان تر به مردم غرب مازندران موافقت کرده است .
حسین زادگان اظهار داشت : اگرچه یکی از ماموریت های فرمانداری ویژه تنکابن نیز در همین حوزه است باید به گونه ای سیاست گذاری شود تا اختیارات بیشتری مسئولان اجرایی در این منطقه داده شود تا مردم برای دریافت خدمات از غرب مازندران راهی مرکز استان نشوند.
معاون استانداری مازندران همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت : با این اقدام آمریکا ، دنیا شاهد بدعهدی دیگری از این کشور شده است و ضمن اینکه اقدام ترامپ نیز توسط کشورهای مختلف محکوم شده است.
وی افیزود : این اقدام ترامپ نباید باعث نگرانی مردم شود چرا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران تحریم های بدتر از آن را تجربه کرده است و باید روی پای خودمان بایستیم .
حسین زادگان کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای ایجاد نشاط اجتماعی را جزو ماموریت های اصلی همه دستگاههای اجرایی در این استان معرفی کرد و گفت : رهبری فرزانه نیز تاکید فراوانی برای شناسایی علل و عوامل آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای پیشگیری و مقابله با آن دارند و دراین حوزه حتی ادارات خدمات رسان مانند برق و گاز نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.
7078/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.