به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد در ساری افزود : با توجه به تمامی تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ، نسل امروز بیشتر از هر زمان دیگر به آگاه سازی در خصوص جریان انقلاب و عوامل دخیل در آن نیاز دارند .
وی از واقعه 15 خرداد سال1342 به عنوان یکی از بسترهای سرنوشت انقلاب اسلامی نام برد و ادامه داد : انجام چنین حرکت مردمی در آن زمان خفقان ، خود مُهری بر تاریخی بودن این حرکت می زند .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : در همین راستا همزمان با سالگرد وقوع این واقعه تاریخی ، مراسم بزرگداشت به همراه سخنرانی برگزار می شود تا از این طریق جامعه و بویژه نسل جوان با این واقعه آشنا شوند .
وی با اشاره به همزمانی برنامه های امسال سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و شب ضربت خوردن امام علی (ع) ، افزود : با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور این 2 برنامه به صورت مشترک برگزار می شود .
یوسف پور افزود : این مراسم در مرکز استان مازندران در مصلی شهر ساری و در دیگر شهرستان های مازندران هم با هماهنگی ائمه جمعه و شورای هماهنگی شهرستان ها برگزار می شود .
وی تاکید کرد : در برنامه های امسال سعی می شود تا گستره فعالیت از مناطق شهری فراتر رفته و در مناطق روستایی این برنامه ها با هدف آگاهی رسانی به مردم در خصوص انقلاب ویژه تر برگزار شود .
او افزود : با توجه به همزمانی این مناسبت های تاریخی و ملی با برنامه های مذهبی ماه رمضان ، می بایست از ظرفیت مداحان ، هیات های مذهبی و روحانیون برای اطلاع رسانی در خصوص انقلاب اسلامی بدرستی بهره گرفته شود.
مازندران چهار هزار هیات مذهبی و سه هزار مداح دارد و قرار است ماه رمضان امسال 2 هزار و 200 روحانی برای تبلیغ مسائل دینی به مساجد استان اعزام شوند .
هماهنگی برای برپایی ایستگاه سلامت ، استفاده از ظرفیت مساجد برای برگزاری مراسم ، محوری کردن برنامه های ملی در ماه رمضان و توجه ویژه تر به روستاها در برگزاری مراسم ها از جمله مصوبات جلسه امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بود .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.