غلامرضا مازندرانی روز چهارشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی کبدی در رامسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم ملی در دوره گذشته مسابقات آسیایی تنها با شکست برابر تیم هند از رسیدن به سکوی قهرمانی باز ماند ولی در این دوره با بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم ، کسب مدال قهرمانی دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد : همچنین تیم ملی در مقایسه با دوره گذشته علاوه بر دعوت بازیکنان جدید به تیم ، خروجی زیادی داشته و با نفراتی که اکنون در اردوها حضور می یابند ، بسیار امیدوار هستیم تا هدفی را که دنبال می کنیم، محقق شود.
سرمربی تیم ملی کبدی به حضور 22 بازیکن منتخب در ششمین مرحله اردوی این تیم در رامسر با هدف حضوری قوی تر در مسابقات آسیایی اندونزی اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایط مناسب و امکانات خوب ، برگزاری اردوی ششم در رامسر برنامه ریزی شد.
مازندرانی، هدف از برگزاری این تعداد اردو را آماده سازی جسمانی بازیکنان با توجه به شرایط مسابقات دانست و افزود : برنامه بازی های دوستانه در تهران و برون مرزی را نیز به فدراسیون کبدی ارائه کردم و هماهنگی های لازم برای عملی شدن آنها به عنوان درخواست کادر فنی در حال انجام است و امیدواریم که این برنامه ها تا پیش ازاعزام قطعی شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی مردان ایران از روز 17 اردیبهشت ماه دررامسرآغاز شده وتا روز 29 ماه جاری ادامه خواهد داشت .
اردوی مرحله چهارم این تیم نیمه نخست فروردین ماه در آمل برگزار شده بود.
تیم ملی کبدی ایران خود را برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی آماده می کند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.