به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل ‌حبیب در آیین نماز جمعه نوشهر افزود : آمریکا در هیچ مکان و زمانی و نسبت به هیچ کس قابل اعتماد نبوده و نیست و حتی برای شاه هم قابل اعتماد نبود.
وی ادامه داد : امروز هم می‌بینیم که آشکارا عربستان را گاو شیرده معرفی می‌کند و بعد هم می‌گوید که ولیعهد عربستان شپش دارد.
امام جمعه موقت نوشهر با تاکید بر این که سابقه آمریکا مملو از دشمنی و پیمان‌شکنی هاست ، گفت : آمریکا تلاش کرد انقلاب اسلامی ایران به ثمر نرسد و بعد از انقلاب سفارتخانه‌اش تبدیل به جاسوس‌خانه شد و در جنگ تحمیلی نیز مشوق و حامی عراق بود.
وی افزود : حمله به هواپیمای مسافربری ایران و حمله به کشتی‌های ما و تجاوز به طبس تنها گوشه‌ای از سوابق دشمنی آمریکا با ایران است.
خطیب جمعه نوشهر گفت : آمریکایی‌ها طالبان و داعش را به وجود آوردند و این همه بی‌اعتمادی و خباثت در کارنامه خود دارند.
وی افزود : ملت ایران برای ترامپ ارزشی قائل نیست زیرا ما از ابتدای انقلاب در تحریم بودیم . هر کسی که امروز بگوید من به آمریکا اعتماد دارم نشانه حماقتش است.
امام جمعه موقت نوشهر با اشاره به این‌که اروپاییان نیز از یک طرف قرارداد می‌بندند و بعد می‌گویند ببینیم آمریکا چه می‌گوید ، اظهار داشت : خطابم به مسئولان جمهوری اسلامی این است که دقت کنید و الا فردا شهدا و محرومان یقه شما را می‌گیرند.
نمازگزاران نوشهری پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی و حمل برنوشته و سردادن شعار بر ضد آمریکا و اسرائیل، پیمان‌شکنی دولتمردان آمریکا و خروج از برجام را محکوم کردند.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.