به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقات که در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد ، در بخش انفرادی پسران علیرضا گلزاد قهرمان شد و امیرعلی قوام و امیررضا آرمیون به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش دو نفره پسران هم تیم دو نفره امیرعلی قوام و علی نظری عنوان نخست را از آن خود کردند ، تیم الیاسی و علیرضا گلزاد دوم شدند و مقام سومی مشترک نیز به تیم دو نفره امیرضا آرمیون و شهرزاد و محمدی و توکلی رسید.
فاطمه سادات زنجانی هم در بخش انفرادی دختران این مسابقات جام قهرمانی را بالای سر برد و ماندگار فرزامی و آریسا سبزه زار مقام های بعدی را کسب کردند.
تیم دو نفره سبزه زار و زینالی هم در بخش دختران قهرمان شدند ، عامری و زنجانی به مقام دومی بسنده کردند و اکبری و سلطانی به همراه فرزامی و ظهوریان به مقام سومی مشترک این بخش رضایت دادند.
این مسابقات با حضور 43 نفر از تنیسورهای مدعی رده سنی 14 سال در دو بخش دختران و پسران در جدول اصلی از ایران و بدون حضور ورزشکاران خارجی برگزار شد.
علیرضا لطفیان رییس هیات تنیس مازندران گفت که امتیاز این مسابقات در افزایش رنکینگ ورزشکاران در سطح آسیا محاسبه خواهد شد و حضور نداشتن ورزشکاران خارجی هم تاثیری بر سطح کمی و کیفی مسابقات نداشته است.
مسابقات تور تنیس زیر 14سال آسیا از 15 اردیبهشت در مجموعه ورزشی داراب ساری آغاز شده بود.
سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید ایران بود.
مازندران درهفته نخست اردیبهشت ماه در شهرامیرکلا از توابع شهرستان بابل ، مسابقات بین المللی تنیس رده های سنی پیشکسوتان را میزبانی کرده بود.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.