به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه های نماز جمعه نوشهر افزود: دشمنان جمهوری اسلامی چون در جنگ هشت‌ساله به نتیجه نرسیدند، رو به جنگ نرم آوردند و امروز یکی از خطرهای بزرگ، همین جنگ نرم است.
وی ادامه داد : آنان می‌دانند که ما در دفاع مقدس که چیزی نداشتیم آن‌ طور جنگیدیم و حال که قدرتمند هستیم به فکر جنگ سخت با ما نیستند.
امام جمعه موقت نوشهر اظهار داشت: از مصادیق جنگ نرم، همین دلقک‌بازی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که با نشان دادن یک کتابخانه و پرده‌برداری از آن، می‌خواست ثابت کند ایران سلاح هسته‌ای می‌سازد.
آل‌حبیب با اشاره به موضع خصمانه دولت آمریکا در اجرای برجام ، افزود : رئیس جمهور آمریکا، امضای رئیس جمهوری قبلی این کشور را قبول ندارد و با تأسف باید گفت که این افراد با چنین طرز تفکری ادعای رهبری و آقایی دنیا را دارند.
وی بیان کرد : فتنه دیگری که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند، فتنه‌ای پنهان یعنی اشرافی‌گری و فساد مسئولان است.
او ادامه داد : در نظام اسلامی، از رهبر و رئیس جمهوری گرفته تا دیگران باید ساده زیست باشند و مسئولان نباید بیت‌المال را بی‌جا صرف کنند.
آل‌حبیب گفت : اعتقاد من این است که فساد مسئولان را تا بر سر کار هستند افشا کنید و همان جا باید قوه قضائیه گریبانشان را بگیرد نه وقتی که از سمت خود کنار رفتند و ضعیف شدند.
وی از آنچه که ' اهمال در رسیدگی به وضع مؤسسات مالی ' نامید ، انتقاد کرد و گفت : این مؤسسات کلی پول مردم را بالا کشیدند تا عاقبت کار به جایی رسید که مردم به خیابان ریختند.
امام جمعه موقت نوشهر با گرامیداشت مقام شهید مطهری و روز معلم اظهار داشت: دانش آموزان ما باید در کنار علم، باتقوا باشند و دولتمردان نیز باید به معلمان توجه کنند و این توجه فقط در حد حرف نباشد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.